Košík: 0

Spolu: €0.00

Tip k objednávke

Ak by ste radi dostali vzorky "na mieru", ktoré zasielam v každom v balíčku, uveďte prosím do poznámky v objednávke:
1. Váš typ pleti - čo najlepší opis (suchá, normálna, zmiešaná, mastná, problémová, aknózna, citlivá...).
2. Váš vek - stačí aj približný údaj (do 25, 25-35, 35 a viac).

Informácie k nakupovaniu

Prosím pri nakupovaní si DOBRE ROZMYSLITE, ČI NAOZAJ TOVAR CHCETE A PREVEZMETE SI HO. Prečo?

Nie som veľká firma, som kozmetička v salóne krásy, ktorá Vám touto cestou chce sprostredkovať zážitok s kvalitnými kozmetickými produktami. S mnohými z nich aj pracujem. Avšak množia sa mi bezdôvodne neprebrané zásielky, preto vážne premýšľam, že zasielanie na dobierku prostredníctvom kuriéra alebo Slovenskej pošty ukončím, nemôžem totiž znášať náklady za nezodpovednosť ľudí, ktorí si objednajú a nepreberú zásielku. 

V prvom rade to robím pre Vás! Nielen, že ma to stojí môj čas, ale i náklady, ktoré mi nikto nevráti i napriek tomu, že po návrate zásielky zašlem faktúru za poštovné náklady (účtujem len skutočné náklady doložené faktúrou od prepravnej spoločnosti, obaly, do ktorých zásielky balím nerátam) s nádejou, že mi ich dotyčná osoba slušne uhradí. Je v poriadku, ak si niekto rozmyslí, že predsa len tovar nechce, ale ak už je tovar na ceste, bolo by seriózne uhradiť za prepravné náklady. Vedeli ste, že Slovenská pošta účtuje nielen cestu tam, ale i naspäť? Takže napr.za poštovné 4,50 € platím dvojnásobok, t.j. 9 € a to je už pre malú firmu stratové. Navyše súhlasom s Obchodnými podmienkami v poslednom kroku objednávky uzatvárate Kúpno-predajnú zmluvu uzatvorenú na diaľku, takže bezdôvodným neprevzatím tovaru porušujete Zmluvu.

Čo môžete urobiť, keď si predsa rozmyslíte, že tovar nechcete? Do momentu, pokým Vám nepríde email o expedovaní zásielky ju stále môžete zrušiť písomne, telefonicky. Ak už je zásielka odoslaná, bolo by férové uhradiť aspoň za poštovné náklady. A hlavne treba komunikovať a nie zatajovať sa a tváriť, že neexistujete, určite to spolu vyriešime. Ďakujem za pochopenie a prajem príjemné nakupovanie. 
Zuzana Markovičová (kozmetik, pleťový terapeut Dermalogica)

Zobrazené 1–9 z 9 produktov